Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak di sekitar kawasan Sri Aman, Simunjan, Balai Ringin, Pantu, Engkilili dan Lubok Antu. Anda boleh mengirim e-mail bahan berita anda ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran secara percuma selepas ini. Terima kasih bosss

Thursday, April 26, 2012

Jelajah AJARR di Sri Aman dapat sambutan


Caption:

1. APA KHABAR? Penyampai radio dari Cats FM iaitu Ivy sedang berbual dengan para peminat ketika berlangsungnya program tersebut kelmarin.

2. MERIAH...Para peminat mengambil kesempatan untuk berjoget bersama penyampai radio Cats FM ketika berlangsungnya program tersebut kelmarin.

SRI AMAN, Ahad - Jelajah “Anugerah Juara Rentak Ruai’ (AJARR) 2011 yang berlangsung Taman Panorama Benak berdekatan Kubu Alice, Sri Aman bermula jam 10 pagi kelmarin telah mendapat sambutan hangat daripada penduduk tempatan.

Ia terbukti apabila Taman Panorama Benak sudah dikerumuni oleh ramai penduduk yang mahu melihat dengan lebih dekat wajah finalis AJARR dan juga penyampai radio popular daripada stesen radio Cats FM.

Antara finalis AJJR 2011 yang turut hadir pada jelajah itu ialah Lucy M dan kumpulan Hevance dengan penyampai radio Cats FM iaitu DJ Freddy hadir bagi menceriakan suasana program tersebut.

Lucy M dan Hevance termasuk juga beberapa orang artis undangan seperti Along Lupeng, Maxwel Franklin Saran, Gondon John, Ivy dan Sima turut hadir bagi mendendangkan beberapa buah lagu kepada para penonton.

Pelbagai acara menarik diadakan bersempena dengan program Jelajah AJARR 2011 di Taman Panorama Benak bersama peminat antaranya ialah kuiz, Poco-Poco dan joget bersama mereka.

Selain itu para peminat juga berpeluang untuk membeli pelbagai produk bersempena dengan program Jelajah AJARR 2011 terbabit seperti jualan baju T Shirt AJRR, Heavent dan VCD Lucy M yang mendapat sambutan hangat daripada para peminat.

Tidak ketinggalan untuk memeriahkan lagi suasana sambutan Program Jelajah AJARR 2011 ini ialah konvoi Cats FM dengan menggunakan kenderaan jenis Perodua di situ pagi kelmarin.

Tamat…


No comments:

Post a Comment