Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak di sekitar kawasan Sri Aman, Simunjan, Balai Ringin, Pantu, Engkilili dan Lubok Antu. Anda boleh mengirim e-mail bahan berita anda ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran secara percuma selepas ini. Terima kasih bosss

Thursday, February 23, 2012

Jom meriahkan Program Aram Nemuai ke Giatmara di Lubok Antu pada Sabtu ini (25 Feb)



Caption:

1. SERBA BARU...Kewujudan Kompleks Latihan GIATMARA Lubok Antu yang baru ini bakal memperkasakan lagi penglibatan para belia dalam pelbagai bidang pada masa akan datang.

2. MARI DATANG...Banner menunjukkan Program Aram Nemuai ke GIATMARA yang bakal berlangsung di Kompleks Sukan Lubok Antu pada hari Sabtu ini nanti.

SRI AMAN, Khamis (23 Feb)  – Para belia dijemput untuk memeriahkan sambutan Program Aram Nemuai ke GIATMARA yang bakal berlangsung di Kompleks Sukan Lubok Antu pada 25 Februari ini.

Program Aram Nemuai ke GIATMARA anjuran bersama GIATMARA Lubok Antu dan GIATMARA Sri Aman itu menjanjikan pelbagai aktiviti menarik untuk orang ramai khasnya golongan belia yang bakal hadir di situ pada hari Sabtu ini.

Antara aktiviti yang diadakan pada karnival mini itu nanti ialah sukan rakyat seperti Futsal, Badminton, Menyumpit, Sepak Raga, pertandingan karaoke dan pertandingan mewarna untuk kanak-kanak.

“Program kali pertama ini juga turut menyediakan hebahan tentang program latihan kemahiran di GIATMARA Malaysia termasuk khidmat solekan secara pecuma dari GIATMARA Sri Aman serta pemeriksaan kenderaan berkomputer dari GIATMARA Lubok Antu.

“Justeru orang ramai dari sekitar kawasan Lubok Antu, Sri Aman dan juga Betong dijemput untuk hadir beramai-ramai pada Program Aram Nemuai ke GIATMARA pada hari Sabtu ini nanti,” kata Pengurus GIATMARA Lubok AntuEn Mohd Nazri.

Terdahulu kewujudan Kompleks Latihan GIATMARA Lubok Antu yang baru juga turut menawarkan kursus Teknologi Automotif, Jahitan Pakaian serta Kimpalan Dan Fabrikasi Logam.

Pusat GIATMARA Sri Aman yang bakal menyertai Program Aram Nemuai ke GIATMARA ini juga bakal menawarkan kursus Teknologi Sistem Komputer dan Solekan Dan Terapi Kecantikan kepada para beliau yang hadir.

Tamat.


No comments:

Post a Comment