Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak di sekitar kawasan Sri Aman, Simunjan, Balai Ringin, Pantu, Engkilili dan Lubok Antu. Anda boleh mengirim e-mail bahan berita anda ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran secara percuma selepas ini. Terima kasih bosss

Saturday, March 24, 2012

PPWS Tanjung Engkabang adakan AGM


Caption: SELESAI...Barisan jawatankuasa PPWS Tanjung Engkabang bergambar kenangan bersama tetamu khas sebaik sahaja tamat mesyuarat tersebut kelmarin.

SRI AMAN, Isnin (19 Mac) – Perkumpulan Persatuan Wanita Sarawak (PPWS) Tanjung Engkabang, Sri Aman telah mengadakan mengadakan Mesyuarat Agung Tahunan di sini kelmarin.

Jurucakap persatuan terbabit memberitahu, mesyuarat terbabit bertujuan untuk membubar jawatankuasa sesi tahun 2009 – 2009 dan seterusnya memilih barisan baru bagi penggal tahun 2012 – 2015 kelmarin.

Mesyuarat Agung Tahunan PPWS Tanjung Engkabang itu menyaksikan Rabiah Ahamad dipilih semula untuk memegang jawatan pengerusi persatuan tersebut bagi penggal tahun berkenaan.

Perlantikkan Rabiah ini juga turut menyaksikan Nur Khadijah Abdullah dilantik untuk menyandang jawatan Timbalan Pengerusi dengan Hamimah Jalaluddin dilantik sebagai Naib Pengerusi persatuan tersebut.

Manakala itu Habsah Wasli pula dilantik sebagai Setiausaha persatuan dengan Siti Rafeah Mohmnad dipilih sebagai Bendahari  bagi PPWS Tanjung Engkabang menerusi mesyuarat berkenaan.

Terdahulu Rabiah ketika berucap pada mesyuarat itu berjanji akan melaksanakan tanggungjawab sebagai pengerusi dengan penuh amanah demi kebaikan PPWS Tanjung Engkabang selepas ini.

“Justeru saya akan berusaha dengan bersungguh-sungguh untuk memastikan kesemua aktiviti yang dilaksanakan oleh persatuan berjalan dengan lancar dan berjaya demi pembangunan komuniti setempat dari masa ke semasa,” katanya.

Hadir sama ialah Pemanca Mas Shamsiah Haji Maslem, Timbalan Pengerusi PPWS Kawasan Sri Aman, Hajah Frida Abdul Sani, Pengelola PPWS Kawasan Sri Aman, Jenny Goh, Timbalan Pengerusi PPWS Daerah Sri Aman, Randai Ramba dan AJK Daerah, Lela Ain.

Tamat.




No comments:

Post a Comment